Кількість
|
Вартість
|
||
|
Управління реалізовано на спеціалізованому DSP-процесорі Texas Instruments.
Режими роботи:
– скалярний (V/F);
– векторний без зворотного зв'язку (sensorless).
Вихідна частота – 0-400 Гц у векторному режимі
Автоматичний режим компенсації ковзання;
Покращена ф-я підтримки підвищеного моменту на низьких оборотах:
– 0,5 Гц, 150% (векторний режим без зворотного зв'язку);
Предбачено захисту від:
– підвищеної та зниженої напруги;
– струмовий захист з перевантаження (150% – 1 хв, 180% – 3 сек);
– перегрів IGBT-транзисторів;
– перехід у режим зупинки при подачі зовнішнього логічного сигналу аварії;
– потенціометром на клавіатурі;
– зовнішніми дискретними сигналами на клемний блок приводу;
– зовнішніми аналоговими сигналами (0-10 В, 0-20 мА);
– по мережі MODBUS ( RS-485 );
Вбудований ПІД-регулятор
Вбудовані захисту двигуна від перенапруги, короткого замикання, перекосу фаз, падіння напруги та ін.
Діапазон робочих температур – -10…+40 гр.Цельсія
Допускає чотирнадцять встановлених уставок частоти, які можна запускати за послідовною циклограмою або вибирати за допомогою подачі дискретних сигналів.