Зарядний кабель змін. струму з автомобільним зарядним штекером, без роз'єму на іншому кінці, з можливістю замикання навісним замком, із захисним ковпачком, C-Line чорний/сірий, Тип 1, МЕК 62196-2, SAE J1772, 20 A / 250 В (AC), тип конструкції C-Line, кабель: 4 м, чорний, спіраль, поверхня сполучення: чорний, область захвату: сірий.
Опис виробу
Зарядний кабель змінного струму, з автомобільним зарядним штекером і одним кінцем без роз'єму, для заряджання змінним струмом (AC) електромобілів (EV) з вхідними роз'ємами типу 1, для встановлення на зарядних станціях (EVSE) p>
Переваги для Вас:
- Загальний дизайн всіх автомобільних та інфраструктурних зарядних штекерів Phoenix Contact
- Посрібні поверхні силових та сигнальних контактів
- Сертифікат відповідності за IATF 16949:2016 та ISO 9001:2015
- Зручне використання ування завдяки ергономічній ручці та додатковим прогумованим компонентам
- Перевірено шляхом вибіркового тестування відповідно до автомобільних стандартів LV124, LV214, LV215-2
- Надійне функціонування блокувального важеля з додатковим ущільненням
< li>Додаткове блокування навісним замком - Вода не проникає в кабель завдяки повній водонепроникності в поздовжній площині
< h2>
Опис виробу Тип виробу | Зарядний кабель змін. струму з автомобільним зарядним штекером, без роз'єму на іншому кінці, з можливістю замикання навісним замком, із захисним ковпачком |
Виконання | C-Line чорний/сірий< /td> |
Стандарти / нормативні документи | МЕК 62196-2 |
| SAE J1772 |
Стандарт зарядки | Тип 1 |
Режим заряду | < td>Режим 3, випадок C
Електричні характеристики
Зарядна потужність, макс. | 5 кВт |
Кількість фаз | 1 |
Кількість, силові контакти | 3 (L1, N, PE) |
Розрахунковий струм силових контактів | 20 A |
Розрахункова напруга силових контактів | 250 В AC |
Колич сигнальних контактів | 2 (CP, CS) |
Розрахунковий струм сигнальних контактів | 2 A |
Розрахункова напруга сигнальних контактів | 30 В AC |
Вигляд передачі сигналів | Широтно-імпульсна модуляція< /td> |
Вказівка типу підключення | Обтискний контакт, нероз'ємний |
Кодування резисторів | 480 Ω (Важіль активований) |
| 150 Ом (Важіль не активований) |
Механічні характеристики
< tr> Цикли установки | > 10000 | Зусилля встановлення | < 75 Н |
Зусилля знімання | < 75 Н |
Тип конструкції | C- Line |
Колір корпусу | чорний |
Колір поверхні сполучення | чорний |
Колір області ручки | сірий |
Колір елемента управління | сріблястий |
Колір захисного ковпачка | чорний |
Варіа нти замовників | На замовлення |
< span style="font-size:18px;">Матеріал
Матеріал корпусу | Пластмаса |
Матеріал області ручки | М'який пластик |
Матеріал важеля управління | Металл |
Матеріал захисний ковпачок | М'який пластик |
Матеріал вигляд при установці | Пластик |
Клас займистості | V0 |
Матеріал поверхні контактів | Ag |
Кабель
Побудова системи провідників | 3 x 2,5 м м² + 1 x 0,5 мм² |
Стандарти та розпорядження щодо провідників | prEN 50620 / DIN EN 50620 |
< tr> Клас провідника | Клас 5 | Сертифікація провідників | VDE |
Зовнішній діаметр провідника | 10,2 мм ±0,3 мм |
Тип кабелю | спіраль td> |
Зовнішня оболонка, матеріал | TPE-U |
Зовнішня оболонка, колір | чорний |
мінімальний радіус вигину | 153 мм (15 x діаметр) |
Діаметр спіралі< /th> | 45 мм ±10 % |
Довжина блоку | 0,68 м ±10 % | < /tr>
Корисна довжина | макс. 4 м ±5 % |
Кріплення
Тип фіксатора | Можливість блокування робочого важеля за допомогою навісного замка з дужкою 4 мм |